Nordic Choice Hotels vant Årets Bransjepris på Sponsor- og eventprisen 2018
Med eventet Byens Beste Byrå vant Nordic Choice Hotels og samarbeidspartner Green Hat People den gjeve prisen Årets Bransjepris på Sponsor og Eventprisen 2018, heter det i en pressemelding fra hotellkjeden.
Arrangementet Byens beste byrå samlet for tredje år på rad Norges fremste eventbyråer til konkurranser og oppdrag på og mellom Nordic Choice Hotels’ hoteller. Oppgavene under arrangementet varierer stort, men innebærer alt fra maling utenfor Munch-museet til strategisk spill på eventsalen THE QUBE på Gardermoen.
– Det var fantastisk hyggelig å kunne by på en morsom og innholdsrik dag for eventbyråene, samtidig som vi fikk vist frem fasilitetene våre. Nordic Choice Hotels har kanskje Nordens beste lokaler for alle typer arrangementer, og det er viktig for oss å vise frem mulighetene som finnes på våre hotell- og konferanseanlegg, sier Stig Hillestad, salgsdirektør for Norge i Nordic Choice Hotels.
I 2017 var hele 28 byråer med, og deltok sammen med hver sin representant fra Nordic Choice Hotels. Finalen ble avholdt med talentkonkurranse og felles middag med 140 deltagere på Strömstad Spa 26. oktober. Her ble også dagens vinnere kåret, og de heldige fikk ta med seg laget sitt til Dubai som premie.
– Det er utrolig viktig for oss at de som booker event og møter vet hva de har å velge i. Med Byens beste byrå får vi vist frem våre fasiliteter, knyttet tette relasjoner til byråene, og blir kjent i hyggelige omgivelser. Samtidig får våre fantastiske partnere vist frem sine produkter. Vinn-vinn for alle parter. Det er veldig motiverende og inspirerende å motta den gjeve prisen, som anerkjenner innsatsen bak, sier ansvarlig prosjektleder for Byens Beste Byrå, og Key Account Manager i Nordic Choice Hotels, Mette Snekvik Dæhli.
Her følger juryens begrunnelse for tildelingen:
Årets Bransjepris – Nordic Choice Hotels og Green Hat People, for «Byens Beste Byrå»
Årets Bransjepris har med strategisk bruk av event styrket sin markedsposisjon og etablert seg som et foregangseksempel i bruk av teknologi. Kreative konkurranser, testing av bransjerelaterte produkter og tjenester, samt middag og underholdning, gir rom for erfaringsutveksling blant deltakerne, og en plass for arrangørene til å vise seg frem som destinasjon og arrangør. Deltakerne selv elsker konseptet og har i etterkant brukt flere av aktørene og løsningene som ble brukt under arrangementet. Dette eventet samlet 32 lag fra 30 ulike byråer. Med mål om å skape relasjoner, inspirere og underholde har årets bransjeprisvinnere skapt en arena hvor motspillere blir medspillere. Sammen gjør vi hverandre sterkere og det er en samlet bransje som har latt seg engasjere, og valgt årets vinner. Det er med glede, juryen og bransjen, gratulerer Nordic Choice Hotels og Green Hat People som vinnere av «Årets Bransjepris» for «Byens Beste Byrå».
Foto: Nordic Choice Hotels og samarbeidspartner Green Hat People med Årets Bransjepris på Sponsor og Eventprisen 2018. Foto fra Nordic Choice Hotels.